Overstapweken personeels- en salarisadministratie breken aan

Overstapweken personeels- en salarisadministratie?

Dat is toch iets voor zorgverzekeraars, internetproviders en telecombedrijven? Nou, ja dat klopt, maar de term is ook heel geschikt voor leveranciers van personeels- en salarisadministratie diensten. Zoals wij, Personeel Specialisten! Of beter nog zou zijn ‘overstapmaanden’, want we hebben nog even tijd, waarover later meer. Maar wacht ook weer niet te lang… We waren aan het bedenken hoe we de vraag ‘Is overstappen relevant voor mij/mijn bedrijf?’ makkelijk konden maken om te beantwoorden. We kwamen uit op een vijftal vragen die je jezelf kunt stellen. Drie of meer keer ‘Ja’ als antwoord? Dan is het al zeker interessant om het gesprek met ons aan te gaan. Doe jij de test?

Vijf vragen en je weet of je moet overstappen…

We beginnen met een hele cruciale…

1. Ben je op dit moment ontevreden over hoe je de personeels- en/of salarisadministratie hebt georganiseerd voor jouw organisatie?

Eigenlijk telt vraag één al voor twee-drie keer ‘Ja’ als je bedenkt hoe veel er in deze vraag zit. Dan wordt het oordeel alleen maar steviger als je de volgende vier vragen beantwoord.

2. Ben je van mening dat je personeels- en/of salarisadministratie makkelijker, efficiënter en dus goedkoper zou moeten kunnen regelen dan nu het geval?
3. Heb je op dit moment verschillende systemen, tools en/ of leveranciers voor je personeels- en/of salarisadministratie en wil je dat graag op één goed werkend platform willen hebben?
4. Heb je behoefte aan een goede en betrouwbare koppeling van je personeels- en salarisadministratiediensten met je financiële administratie?
5. Vind je het inspirerend om in gesprek te gaan met een verfrissende en eigentijdse ‘one-stop shop’ dienstverlener op het gebied van personeelsdiensten die ook nog eens bekend staat om de persoonlijke aanpak?

En dan komen wij in beeld….

De laatste vraag is feitelijk het bruggetje naar Personeel Specialisten. Aanbieders van deze diensten zijn er velen, maar hoe weet je nu dat je de juiste kiest? Dat blijkt in de praktijk toch vaak ‘de klik’ met de mensen te zijn. Onze diensten zijn uitstekend, maar er zijn ongetwijfeld leveranciers die ook goede oplossingen in huis hebben. Het verschil zit vaak in de aanpak. Wij kiezen voor persoonlijk contact, wij kennen onze klanten persoonlijk en het bedrijf/ de organisatie en weten wat er speelt in de branche? Op basis daarvan regelen wij alles rondom personeelsdiensten. Op onze site lees je meer over onze aanpak, de diensten die wij aanbieden en hoe we nastreven om het voor onze klanten zo goed mogelijk te regelen.

Magische datum 1-1-2020… alles goed geregeld tegen die tijd?

Ik schreef het al… wacht niet te lang. 2020 komt sneller in beeld dan je denkt. Idealiter stap je met je personeels- en salarisadministratie per 1 januari over, zodat je niet met een gebroken boekjaar zit. We hebben dus nog een paar maanden om alles goed te regelen. Wij kunnen dat heel snel én goed voor je verzorgen, maar het wordt toch wel een beetje een uitdaging als je hier ‘derde Kerstdag’ mee komt. Dus als je een paar keer ‘Ja’ hebt beantwoord, dan gaan we graag het gesprek met je aan. Nu hebben we nog ‘overstapmaanden’, na de Kerstdagen worden dat ‘overstapuren’.

Roger Kessels
Directeur

P.S. Wij zijn uiteraard ook op social media actief. Kijk eens op onze LinkedIn Bedrijfspagina of volg ons op Facebook.

Gerelateerde berichten

Menu