Zomer in het land, alles zelf nog in de hand…!

‘Personeelszaken 2019’ op orde?

Het gaat hard! Je bedrijf groeit, volop opdrachten, hele dag volle bak draaien… Maar het gaat ook hard met het jaar 2019. Nog even en het is weer zomer en dan ligt de eerste helft van het jaar alweer achter ons. Tijd om even stil te staan, tijd voor reflectie… Waar sta je? Lig je op koers? Haal je de targets op het eind van het jaar? Maar kijk ook eens terug naar het jaarplan 2019. Welke plannen stonden hierin? En dan met name op het gebied van personeelszaken. Ben je er aan toegekomen om eindelijk die professionaliseringslag te maken? Project digitalisering salarisadministratie al gestart? Op tijd begonnen met de voorbereiding op werving en selectie van de seizoenskrachten? Of het investeren in het personeel dat je in het najaar zo hard nodig hebt voor dat ene grote project? Het gaat hard, maar je bent nog niet te laat.

Start met professionaliseren van je personeelszaken

Het voornemen had je mogelijk al langer; nu kun je het omzetten in daden. Start nog voor de zomer met (de voorbereiding op) het beter, efficiënter en professioneler regelen van je personeelszaken. Ben je van mening dat het nog erg ‘houtje-touwtje’ is en dat het anno 2019 wel een stuk eigentijdser kan? Dan helpen wij je graag met het verbeteren van alles rondom personeel. Of het nu gaat om de eerder genoemde salarisadministratie, de inhoud, kwaliteit en dossiervorming van je arbeidsovereenkomsten, je verzuim- en verlofregeling… Wij staan voor je klaar. Maar we helpen je ook met andere zaken, zoals het vinden van de juiste mensen die gaan helpen om de groei van jouw bedrijf mogelijk te maken. En… je kunt bij ons terecht als je jobmarketing en/of employer branding wilt verbeteren. Dan noemen we nog maar een deel van de thema’s waar wij je mee kunnen helpen. Dat doen we trouwens goed – vinden we zelf, maar gelukkig onze klanten ook –, professioneel en tegen hele scherpe tarieven. En met veel enthousiasme in onze persoonlijke aanpak.

Maak vandaag nog een afspraak om de tweede helft van 2019 met een gerust hart tegemoet te gaan

Wij gunnen je van harte dat je dit jaar als ondernemer succesvol kunt zijn. Dat je die zaken realiseert die je je had voorgenomen. Of meer. We vinden het ook altijd erg fijn als onze klanten zich kunnen richten op de kerntaken in de wetenschap dat alle andere taken goed zijn geregeld. En dan vooral op het gebied van personeel. Dat is te belangrijk om halfslachtig, te duur of inefficiënt te organiseren. Wacht niet te lang om het voor heel 2019 goed te regelen. Jij blij met efficiency, kostenvoordeel en kwaliteit, je personeel blij omdat het top is geregeld en wij blij dat we hierin een rol hebben kunnen spelen! Contact opnemen en een kennismakingsgesprek inplannen, is vrijblijvend. Het levert je altijd iets op in de vorm van informatie, advies en wellicht dat we dit vertalen naar de juiste diensten en producten die jouw leven als ondernemer een stuk aangenamer maken. Doe het nog voor de zomer, want nu heb je alles nog in eigen hand!

Roger Kessels
Directeur

P.S. Wij zijn uiteraard ook op social media actief. Kijk eens op onze LinkedIn Bedrijfspagina of volg ons op Facebook.

Gerelateerde berichten

Menu