Salaris- en personeelsadministratie slimmer én goedkoper? Dat kan!

Salaris- en personeelsadministratie gedoe? Niet bij ons! Stap nu over (of in ieder geval voor 31 december 2019).

Via onze klanten horen wij vaker dat ze er tegenop zien om ‘over te stappen’. Ons antwoord? ‘This is the moment! Nu zijn de overstapmaanden.’ en we leggen de klant dan altijd graag uit dat overstappen eigenlijk best wel mee valt. Sterker nog; na de overstap horen wij bijna standaard ‘Dat hadden we veel eerder moeten doen!’ Waar komt dat toch vandaan, die terughoudendheid om over te stappen. We zochten het voor je uit.

Drie redenen waarom overstappen wel snel, soepel en eenvoudig kan en je dan vaak nog goedkoper uit bent ook

De redenen waarom mensen er voor kiezen om niet over te stappen, hebben wij omgedraaid. We denken liever vanuit een positieve insteek en vooral ook oplossingsgericht.

Met stip op 1 is dat mensen die overstappen aangeven dat het erg mee viel met ‘gedoe’ en dat ze vaak voordeliger en beter af zijn na de overstap. Het overstappen zelf wordt grotendeels voor je geregeld, door ons dus. Als je het tijdig in gang zet (‘ruim’ voor einde van het boekjaar), dan is er weinig tijdsdruk, heb je geen overlap in de jaarrekeningen en heb je voor de Kerstdagen alles goed geregeld.

Op 2 staat gemak. Het loopt nu zoals het loopt, niet goed, maar het loopt… Je vergeet dan wel vaker dat je leven als ondernemer zo veel mooier kan zijn als dergelijke processen helemaal soepel verlopen. Zeker als het in de praktijk ook nog vaak voordeliger uitvalt qua kosten. Gemak heb je eigenlijk pas als het goed is geregeld.

En op 3 zien we ‘de waan van de dag’. ‘Ik kom er simpelweg niet aan toe…’. Toch even stil staan hierbij. Juist als je dit ervaart, dan kan het enorm helpen als je kritisch bent op je bedrijfsprocessen. Als dat allemaal goed loopt, hoe veel tijdwinst heb je dan om bijvoorbeeld je bezig te houden met je klanten en het begeleiden en helpen ontwikkelen van je medewerkers. En je doet het trouwens niet alleen voor jezelf… vooral ook voor je medewerkers. Misschien wel je belangrijkste kapitaal…

Wat doen wij allemaal om de overstap voor jou te regelen?

In een paar stappen helpen wij jou. We kunnen dit met jou afstemmen, maar je kan ons ook altijd in contact brengen met je accountant als die dit voor jou regelt. In een quick scan bekijken we de huidige situatie en brengen we zorgvuldig in kaart wat de precieze behoefte is. We werken dit uit in een helder voorstel, bespreken dit met je (en/of met je accountant) en – bij groen licht – zorgen wij dat de implementatie geregeld wordt, we zorgen voor een goede overgang van de huidige naar de nieuwe administratie. Ook verzorgen wij de instructie, eventueel ook aan je medewerkers en we staan voor je klaar als je vragen hebt.

Nieuw jaar, nieuwe salaris- en personeelsadministratie naar volle tevredenheid

Wij durven het wel aan. We geven jou de garantie dat het in het nieuwe jaar goed is geregeld wat jouw salaris- en personeelsadministratie betreft. Daar zorgen we voor. Onze insteek is dat jij tevreden bent en voortaan anders tegen salaris- en personeelsadministratie aankijkt. Niet meer als ‘gedoe’ maar gewoon iets wat je goed voor elkaar hebt!

Meer weten? Neem gerust contact op met ons voor een vrijblijvende kennismaking!

Roger Kessels
Directeur

P.S. Wij zijn uiteraard ook op social media actief. Kijk eens op onze LinkedIn Bedrijfspagina of volg ons op Facebook.

Gerelateerde berichten

Menu