Uitbreiding dienstenaanbod… voortaan one-stop shop

Flinke uitbreiding dienstenpakket Personeel Specialisten!

We schreven er al eerder over; de uitbreiding van het dienstenpakket waarmee wij onze klanten compleet ontzorgen. Alles op het gebied van personeelszaken regel je voortaan via ons. Persoonlijk, goed, snel en tegen scherpe tarieven. Op onze website, die recent flink onder handen is genomen, hebben we alles overzichtelijk voor je op een rij gezet.

One-stop shop, één vast aanspreekpunt, ontzorgen, persoonlijk waar je wilt, online waar het kan en self service voor je medewerkers

Bovenstaande lijkt wel de langste kopregel die we tot nu toe in onze nieuwsberichten gebruikt hebben. Er staat echter ook veel in en het is – kernachtig – onze aanpak, ons dienstenaanbod en waar wij voor staan. Licht ik graag even toe…

  1. One-stop shop; wij horen steeds vaker van onze klanten dat ze graag één loket willen. Eén plek waar je terecht kunt voor al je vragen op het gebied van personeelszaken, waar ze je kennen en waar ze weten wat er speelt in jouw bedrijf en in jouw branche.
  2. Eén vast aanspreekpunt; ‘alweer een nieuwe accountmanager… ‘ (zucht)… Dat horen we ook geregeld als je zaken doet met grote bedrijven. Wij zijn een compact – en leuk! – team wat dagelijks klaar staat voor onze klanten. Heeft zo zijn voordelen…
  3. Ontzorgen; misschien wel het grootste cliché uit het lijstje, maar toch van toepassing op onze dienstverlening. Wij regelen het. Punt. En als er een keer iets fout gaat, dan lossen we het voor je op. Zonder dat je eerst je weg hoeft te zoeken in enorme klantencontactcentra…
  4. Persoonlijk waar je wilt; onze aanpak is persoonlijk. Dat betekent niet dat we de vloer bij je plat lopen. Daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten en daar je heb ook geen tijd voor. We zijn er precies op die momenten dat het voor jou toegevoegde waarde oplevert. En dat is nooit standaard, dat is altijd maatwerk. Voor de een is een enkele keer per jaar contact voldoende; de ander vindt maandelijkse afstemming zinvol en prettig.
  5. Online waar het kan; onze systemen, daar zijn we eigenlijk best trots op. Ze doen wat ze moeten doen en frustreren niet. Dus ook voor jou makkelijk te gebruiken. Desgewenst helpen we met het gebruik totdat het simpelweg lukt. Ook trainen we jouw mensen hierin als dat nuttig is.
  6. Self service voor je medewerkers; tegenwoordig is iedereen wel gewend aan accounts. Jouw medewerkers kunnen via onze tools een heleboel zaken simpel en makkelijk zelf regelen. Ze hebben altijd actueel inzicht in hun situatie en jij houdt makkelijk toezicht en grip hierop. Zonder gedoe.

In eigen huis en met gebruikmaking van actueel en relevant netwerk van specialisten

We hebben niet de illusie dat we alles zelf kunnen. Daarvoor is het vakgebied ook te complex. Vanzelfsprekend hebben we heel veel kennis in eigen huis en leveren we een groot dienstenaanbod. In hele complexe of specifieke casussen kunnen we altijd een beroep doen op het uitgebreide netwerk van specialisten waar we mee samenwerken. We blijven aanspreekpunt, wij maken de inschatting welke persoon of welke partij jouw vraag het beste kan beantwoorden en op basis daarvan regelen we het verder voor je. Zodat jij je volledig kunt richten op de zaken waar jij je mee bezig wilt houden. In de prettige wetenschap dat alles op personeelsgebied in goede handen is en prima voor elkaar! Het spreekt voor zich dat we niet ‘klaar’ zijn; dat ben je nooit. Ontwikkelingen zijn er volop, dat biedt kansen en daar gaan we de komende tijd met veel energie mee verder.

Kennismaken? Kop koffie!

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking met ons en met ons dienstenaanbod. Dat kan voor de eerste keer zijn, maar dat mag ook een hernieuwde kennismaking zijn, uiteraard. Spreekt het je aan dat je alles op personeelsgebied goed geregeld hebt? Dan zijn wij de partij voor jou met ons complete dienstenaanbod. Actuele insteek die nu speelt? Salarisadministratie… regel het nu via ons goed in voor 2020. Als je overstapt voor 1 januari, dan weet je zeker dat je volgend jaar geen gedoe hebt met je salarisadministratie.

Roger Kessels
Directeur

P.S. Wij zijn uiteraard ook op social media actief. Kijk eens op onze LinkedIn Bedrijfspagina of volg ons op Facebook.

Gerelateerde berichten

Menu