Personeels- & Salarisadministratie is voor veel ondernemers iets wat er bij komt… het moet wel goed gebeuren, maar het is niet de hoofdzaak. Voor ons wel! Wij nemen dit voor onze klanten uit handen en regelen het gewoon. Zonder gedoe en desgewenst voor het hele takenpakket.

Vragen hierover? Stel ons je vragen en wij gaan aan de slag. De veelgestelde vragen hebben we hieronder al voor je verzameld. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Laat het ons dan even weten. We zoeken het graag verder voor je uit.

Heb je vragen over de andere diensten van Personeel Specialisten, kijk dan bij de veelgestelde vragen per dienst:

Heb je een algemene vraag over Personeel Specialisten, dan vind je het antwoord mogelijk bij FAQ algemeen.

Gemak/tijdwinst, geen ‘gedoe’ en grip op de kosten. En voor je medewerker de zekerheid dat alles inzake het salaris goed is geregeld. Altijd op tijd, actueel en correct. En dat levert jou weer tevreden medewerkers op. Want wist je dat issues over salaris in hoge mate (on-)tevredenheid bij je medewerkers bepaalt? Als dat gewoon goed is geregeld, dan kun jij je bezig houden met andere belangrijke zaken in je bedrijf of organisatie! Wil je meer weten over salarisadministratie en wat de voordelen voor jou zijn, kijk dan op onze site of neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

De kosten zijn een aantal factoren afhankelijk. We brengen altijd een passend en concurrerend advies uit op basis van de behoefte. Daarom ‘roepen’ wij niet zo maar een tarief en plaatsen geen ‘vanaf… ‘ tarieven op onze site als lokkertje. Dat voegt in onze ogen niet veel toe. In het gesprek met de klant brengen wij alles helder in kaart en komen vervolgens met een passend voorstel. Daar kun je op vertrouwen. Waarom? Omdat wij zelf ook zo geholpen willen worden. Zonder flauwekul, gewoon eerlijk en persoonlijk. Daar staan wij voor. Kennis maken? Neem contact op met ons.

Wij regelen alle administratieve taken inzake de uitbetaling aan de medewerkers. En dat doen we heel nauwkeurig en altijd stipt op tijd op alle (werk-) dagen. Je kiest zelf of je maandelijks, wekelijks of op specifieke dagen de uitbetalingen uitvoert. Afhankelijk van de bank waar de medewerker zijn of haar bankrekening heeft, kan hij/zij vaak al dezelfde dag over het geld beschikken of anders binnen een paar dagen. Zodat het voor jou snel en goed geregeld is en de medewerker niet lang hoeft te wachten. Win-win dus.

Onze uitgebreide software oplossingen bieden diverse mogelijkheden. Afhankelijk van wat je wilt inzetten, regelen je medewerkers tal van zaken zelf en hebben ze inzicht in hun gegevens. Denk aan de salarisstroken, (een deel van) het personeelsdossier, indienen van verlof(verzoeken), ziek- en betermeldingen, e.d. Zelf heb je ook de beschikking over de handige portal waarin je makkelijk overzicht houdt op alle personeelszaken. Meer informatie vind je op onze site.

Ja, dat kan. Er wordt echter geen uitbetaling gedaan zolang de werkgever geen akkoord heeft gegeven. De werknemer heeft ook inzage in zijn/haar eigen verlofuren en kan verlof aanvragen via Loket. Makkelijk en snel, zowel voor werkgever als voor werknemer.

Nee, dat is niet mogelijk.

Dit hangt af van de pensioenaanbieder. Bij bepaalde aanbieders is dit wel mogelijk, bij anderen (nog) niet. Wij kunnen voor het bedrijf uitzoeken wat mogelijk is.

De werkgever kan zelf medewerkers in en uit dienst melden via Loket.

Het SEPA bestand kan naar aanleiding van de loonstroken wel worden gedownload via Loket. Dit download bestand kan worden ingelezen in de bank. Automatisch genereren is op dit moment nog niet mogelijk. Loket werkt hier wel aan op dit moment. Er wordt verwacht dat dit begin 2019 kan worden uitgevoerd.

Menu