Digitaal personeelsdossier

De veiligste plek voor documenten: het digitaal personeelsdossier! Als werkgever ben jij verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van het personeelsdossier van werknemers. Het personeelsdossier bevat persoonsgegevens en de privacy hiervan is vanzelfsprekend van groot belang. Met een digitaal dossier via Personeel Specialisten kun je er zeker van zijn dat je voldoet aan de laatste wet- en regelgeving en de beveiliging van documenten gewaarborgd is.

Met een digitaal dossier bewaar je alles op één digitale plaats

Of het nu gaat om een arbeidsovereenkomst, diploma, werkgeversverklaring of een aanvraagformulier voor een opleiding… Werknemers kunnen zelf altijd en overal hun documenten terugvinden in het digitaal personeelsdossier.

Makkelijk en goed geregeld

Wat is nu makkelijker dan dat het gewoon goed geordend is. Alle informatie bij elkaar op één plek. En dat je alles makkelijk terug kunt vinden en je altijd de actuele informatie tot je beschikking hebt. Datzelfde geldt voor de medewerker. Eenvoudige inlog, eigen account en altijd actueel overzicht. En desgewenst ook de mogelijkheid om een heel aantal zaken zelf te regelen.

Voordelen van digitaal personeelsdossier

  1. Alle informatie altijd inzichtelijk voor werknemers
  2. Jij bepaalt wie wat kan zien in het personeelsdossier
  3. De slimme dossiers zijn uitgerust met bewaar- en vernietigingstermijnen. Zo heb jij daar zelf geen omkijken meer naar.
  4. Personeelsdossiers volgens logische structuur, zodat jij en je werknemers documenten altijd snel terug kunnen vinden.
  5. Digitaal ondertekenen; hiermee bespaar je veel tijd en geld.

En, werk je ook met digitaal declareren (zakelijke onkosten, reiskosten), dan worden alle declaraties automatisch toegevoegd aan het digitaal personeelsdossier van de werknemer. Zo heeft een werknemer altijd inzage in de declaraties.

Nog niet overtuigd? Wij vertellen je er graag meer over. Beter nog, de online demo die we je graag laten zien, vertelt alles!

Menu